Czerwony + żółty!

niedziela, czerwca 05, 2011

Nigdy nie pomyślałabym, że połączę ze sobą te dwa kolory. Ale dzisiejsza moda nam na to pozwala, więc zdecydowałam się na taki krok :) Patrząc teraz na te zdjęcia nie do końca jestem przekonana co do koloru pomadki. Oczywiście w roli głównej moja najnowsza torebka z NY! Na jednym ze zdjęć możecie zobaczyć także drugą torebkę z NY, którą kupiłam za jedyne 19,95zł :) Obie bardzo mi się podobają! Spódniczka natomiast jest z Pepco, z działu dziecięcego :) Zapraszam do oglądania i komentowania :)













top/top - New Yorker
spódnica/skirt - Pepco
torebki/bags - New Yorker
pierścionek/ring - www.katherine.pl
buty/shoes - www.luuluu.pl


Przypominam o rozdaniu! Są aż 3 nagrody :) Trzymajcie się :*

Może Ci się spodobać

42 komentarze

  1. wyglądasz ślicznie w tej spódniczce, bo bardzo Ci pasuje taki kolor:) ogólnie ładnie Ci w czerwieni, zastanawiam się jak by Ci było w mocnych odcieniach ogólnie...:) buziaki!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie taka pastelowa zółć;-) wyglada bardzo dziewczeco!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie ta zolta torebka !
    ps. Pomadka dodaje kobiecosci ! swietna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Były może inne kolory tej torebki? Ja chętnie bym się skusiła na pomarańczową

    OdpowiedzUsuń
  5. ta żółta torebka jest boska! ,3

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Warto łączyć żywe kolory :)
    Ładne masz nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta żółta torebka! NY mnie zaskoczył! szkoda że jej nigdzie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, jak zawsze :) spódniczka bardzo mi się podoba, torebka jest boska, a i kolor pomadki świetnie dobrany ;) pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żółta torebka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne do siebie wszystko pasuje ~! :) Spódniczka jest świetna .

    OdpowiedzUsuń
  11. też je uwielbiam

    w konkursie to jaki numer pierścionków?

    buty masz świetne!
    i lakier do paznokci. cierpię na brak żółtego lakieru ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiulcowa - były jeszcze kobaltowe :)
    famfaramfam - mam krótkie nogi i są one moim kompleksem:(
    Angie - średnica pierścionków różyczek 1,7cm, kokardki są regulowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic do zarzucenia... BOMBA.

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica super! ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz :)
    cudna ta zółta torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka świetna....i świetnie pasuje....

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie, ta żółta torebka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo Ci pasuje czerwona szminka, dobrze wybralaś odcień :) ja marzę o czerwonej ale jakoś nie wiem jaki wlaśnie odcień będzie mi pasował, a nie mam kogo się poradzić... super spódniczka;p muszę koniecznie zajrzeć do pepco hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubięczerń - były takie jeszcze granatowe :) ale nie było już rozmiaru na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka wymiata!
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow,swietna imitacja popularnej torebki, wygladasz ekstra! i te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki Tobie poszłam do tego Pepco i kupilam śliczną spódniczkę w takie same kwiatki jak Twoja tylko granatową i w kształcie trapezu, bardzo dlugo szukalam ładnej trapezówki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest ta żółta torebka, mam nadzieję, że jeszcze będzie w moim NY ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubięczerń - bardzo się cieszę :)
    Jagulka - może będzie, ja u mnie wzięłam ostatnią :) ale akurat chciałam żółtą!

    OdpowiedzUsuń
  25. ta torebka mnie przesladuje, zaluje ze jej nie kupilam :)
    wygladasz slicznie, super polacznie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  26. Za 80zł, były jeszcze inne wzory, ale takie bardziej hmmm gryzące się kwiatowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. ale słodko wyglądasz na pierwszym zdjęciu :) super

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka jest przecudowna! Ile za nią dałaś jeśli można wiedzieć?
    http://artistic-disorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Miauuu - dałam za nią 59,95zł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje ;) pewnie się powtórzę bo już wcześniej pisałam że jestem pod wrażeniem i zauroczona ową torebeczką w kolorze żółtym ;) świetnie się komponuje w każdej stylizacji widzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. ta żółta torba miazga <33

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.