Perfect jacket.

poniedziałek, października 03, 2011

Jak ja nie lubię poniedziałku. Szczególnie w roku akademickim. Tak, tak - III rok studiów. A co za tym idzie praca licencjacka i dużo nauki. Zabierzcie mnie stąd!

Na szczęście kurier, który dziś zapukał do mych drzwi poprawił mi humor :) Rozpoczęłam współpracę z firmą www.wholesale-dress.net i otrzymałam od nich cudowny prezent! Jak myślicie, co to takiego? :)

A dzisiaj przedstawiam Wam moją najnowszą marynarkę :) Jest idealna <3









marynarka/jacket - Bershka
spodnie/pants - no name
top/top - NY
szpilki/heels - LuuLuu
torebka/bag - NY
bransoletka/bracelet - Katherine
pierścionki/rings - H&M
kolczyki/earrings - Pepco


Ciężko było robić fotki - w słońcu za jasno, w cieniu za ciemno. Ale postaram się wybierać lepszą pogodę na zdjęcia ;)

Jeszcze moje ulubione artystyczne :)





Buziaki :* :*

Może Ci się spodobać

42 komentarze

  1. doskonały masz ten zestaw! Spodnie złączyły się z bluzeczką w tak perfekcyjny sposób, że przez chwilę myślałam, że masz kombinezon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna marynarka! w ogóle super wyglądasz<3 jak Ty to robisz, że współpracujesz z tymi wszystkimi sklepami?? :):):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka fantastyczna! Ten kolor!
    Wszystko gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw;p No ja rozpoczęłam 3 klasę liceum i właśnie zaczynam pisać moja prace maturalną... Ale jak na razie nikt mi nie poprawił humoru;p Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  7. szpilki i żakiet wyglądają razem idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście jest świetna :) ze stylizacji na stylizacji podobasz mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie marynarka ale strój jest idealny :) cudownie wszystko zgrałaś, efekt subtelny i bardzo delikatny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty są boskie po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie ! świetne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Marynarka cudowna. Też od dawna szukam jakiejś idealnej, ale jeszcze mi się to nie udało.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. efektowna marynarka
    bardzo ładny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście cudna ta marynarka! świetnie na tobie leży :) gratuluję zaczęcia nowej współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ehh ja chyba mam za mało obserwatorów i odwiedzin... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw ! ;D
    zgaduje... sukienke ? gratuluje wspolpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. anni - niestety nie zgadłaś :) na moim fanpage'u znajdziecie odpowiedź na to pytanie :)

    dziękuję Kochani za Wasze cudowne komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz! :)tak kobieco i elegancko :) ..cudowna marynarka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały zestaw i przepiękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć na Twoje marynarki i szpilki i rzecz jasna Ciebie taka promienną, zazdroszczę ! ;)

    Ps. te artystyczne mega wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ Ty masz cudowne marynarki i buty :D
    zazdroszczę :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Marynarka rzeczywiście piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że tak ;d
    ja napisałam do Olgi na meila na następny dzień miałam nagłówek ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. marynarka boska!
    zapraszam do mnie: www.anja-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. marynarka rzeczywiście jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny zestaw.! :)
    Szpilki, marynarka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaa :) Zapomniałam napisać, komin też z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boska ta bransoletka! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. aa pięknie, pięknie wyglądasz! :)
    no a w marynarce można się zakochać, śliczny kolorek! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie wyglądasz.
    jestem ciekawa rzeczy z tej chińskiej strony ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.