Wiosennie!

sobota, marca 17, 2012


W końcu pogoda pozwala na zdjęcia i pooprawia humor :) Dzisiaj nawet wyniesienie śmieci było dla mnie radosne - bo mogłam wyjść na zewnątrz ^^ Uwielbiam taką pogodę, uwielbiam wiosnę! Chyba powracam do życia po zimie :)


kolia kappahl

całość outfit

zegarek edibazzar

kolia kappahl

całość outfit

kolia kappahl

kolia kappahl

teczka wholesale dress

teczka wholesale dress

koturny style up

marynarka/jacket - JesteśModna
bluzka/blouse - Wholesale-Dress
legginsy/leggins - TBsport
torba/bag - Wholesale-Dress
zegarek/watch - EdiBazzar
bransoletka/bracelet - Jubileo
kolczyki/earrings - Katherine
naszyjnik/necklace - KappAhl
koturny/wedges - StyleUp


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

56 komentarze

  1. marynarka i kolia są przepiękne! Ślicznie Ci w takiej kolorystyce ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie Ci w cielistych kolorach, moje ulubione :) koturny i marynarka są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecie zdjęcie jest świetnie, fajnie czasem zapatrzeć się na takie przyrodnicze sprawy... hehe. a co do stylizacji idealna całość :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna ta Twoja torebka <3 a biedrona chyba dostrzegła te w Twoich uszach i chciała pogadać ;))

    super!

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zgrała się ta biedronka i kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no no ładnie :D dzisiejszy dzień był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie zestawienie kolorów ! pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny set!!:))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz naprawdę rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny styl, z przyjemnością ogląda się Twoje zdjęcia. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie kochana wyglądasz:) piekna marynarka i torebka <3:)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, jak fajnie, zdjęcie z biedronką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! świetna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja! Rewelacyjna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wiosennie rzeczywiście! Aż chce się żyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej myślę o zamówieniu takiej samej marynarki i chciałabym zapytać jaki rozmiar wybrałaś dla siebie ;)
    Pozdrawiam Sylwia:)
    PS. Świetna kolia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie <3
    leginsy meega <3

    OdpowiedzUsuń
  18. leginsy są super muszę sobie takie sprawic a tak poza tematem to sama zrobiłąs nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Ci chodzi o połączenie zdjęcia + napisy to tak ^^ a malowała mnie Madzia z bloga: http://appassionata89.blogspot.com/

      Usuń
  19. Torebka jest super, pięknie dopełnia cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny zestaw :) uwielbiam takie kolory :)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś śliczna ;) piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Ci kochana za miłe słowa :) Pozdrawiaaam :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie! :)
    torebka i buty genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, w końcu jakiś blog dla okrąglejszych.. Też uważam, że nie powinnyśmy mieć oporów przed noszeniem legginsów, nawet jeśli nasz rozmiar to 40! Cieszę się, że w końcu ktoś promuje duże pupy i postawne figury, a nie te chuderlaki na patyczkach..... Pozdrawiam serdecznie. Będę wpadać regularnie, nie przestawaj pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, wbrew pozorom noszę rozmiar S ;] nie jestem chuderlakiem, ale trochę przesadziłaś ;]

      Usuń
  25. Czeeeeść:)piękna stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu! torebka stwarza kontrast sama bym się obawiała ją założyć do tak stonowanych barw,fajnie że łamiesz takie stereotypy.Pozdrwaiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne buty !:D
    zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. haha:)) bez przesady gdzie 40 ;PP moze te koturny tak jej skrocily nozki i tak moze wygladac, ale popatrz na inne wpisy, poza tym zestaw bardzo fajnie dopasowany etc. no tylko te skrocone piekne nozki:<:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przy moich 152cm wzrostu nie trudno o skrócenie nóg :( ale za bardzo lubię koturny żeby z nich zrezygnować ^^ :*

      Usuń
  28. bosko wyglądasz! możesz podać link do tej koszulki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej nie mogę znaleźć, możliwe że już jej nie ma.
      ale jest wiele innych pięknych :)
      http://www.wholesale-dress.net/women-s-tees-t-shirts-c2104-All-All-3_5-goods_id-DESC-13-20

      Usuń
  29. bardzo podoba mi się Twója stylizacja, buty, torba oraz koszulka są świetne. I ta piosenka... jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty bardzo fajne :) W końcu można robić zdjęcia za dworze nie zamarzając przy tym hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. torba i buty <3
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. torebka jest rewelacyjna:)pięknie wyglądasz jak się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie wyglądasz. bardzo przypadła mi do gustu kolorystyka zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne polaczenie bluzki i zakietu :) http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Żakiet <3
    Bluzka <3
    Leginsy <3
    Buty <3
    Torebka <3
    NOGI <33

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, a torebka jest nieziemska ^^.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Hehe, poznaję to miejsce - mieszkam obok :DD

    Pozdrawiam,
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten zegarek jest bardzo elegancki. Takie duże cudeńka do Ciebie pasują.

    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.