Czerwona koronka i róż.

poniedziałek, lipca 02, 2012

Sukienki są najlepszym wyborem na lato. Czasami nawet w jeansowych szortach jest za gorąco i lepiej postawić na coś lżejszego. W koronkach czuję się bardzo kobieco, jeśli do tego jest jeszcze czerwona to już pełen sukces ;) Dobrałam do niej różowe dodatki, więc kolejny raz możecie mnie zobaczyć w dziewczęcej odsłonie. Sklep YourStyle może się pochwalić świetną kolekcją wiosna/lato 2012 - w filmiku powyżej znajdziecie kilka perełek z ich sklepu :) Zapraszam również do obejrzenia zdjęć - ja wracam do notatek.


koronkowa sukienka your style
koronkowa sukienka your style
koronkowa sukienka your style
sukienka rozkloszowana
sukienka rozkloszowana
sukienka rozkloszowana
sukienka/dress - YourStyle
pasek/belt - H&M
sandałki/sandals - tutaj
torebka/bag - tutaj
pierścionek/ring - Katherine

Jeśli chciałby ktoś wygrać spodenki koronkowe z wyższym stanem to zapraszam na rozdanie z Dolce-Vestito - KLIK!

Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

34 komentarze

  1. Może być jednak jesteś bardzo blada, masz strasznie jasną karnacje i nie wygląda ta sukienka za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym miała balkon i nie była w trakcie sesji to bym blada nie była :]

      Usuń
    2. a moim zdaniem taka bladość ładnie wygląda z takimi kolorami :)

      Usuń
    3. bladość jest sexy .
      zestaw super. bardzo miło mnie zaskoczyłaś ;)

      Usuń
  2. sukienka i buty śliczne;)

    zapraszam seredcznie;):):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tę torebkę na stronie, bardzo mi się podobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne mają te koronki! Zdecydowanie świetnie leży <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, ładne kolory, super buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze kojarzysz mi się z takimi ciekawymi połączeniami kolorystycznymi. To, które prezentujesz nam dzisiaj jest świetne! Sama chyba bym się na takie nie zdecydowała, przynajmniej w połączeniu z taką sukienką! Do Ciebie pasuje to idealnie! :)
    Sukienka, buty i torebka najbardziej urzekły me serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest obłędna, w ogole to lubie cie ogladac wlasnie w sukieneczkach, jakos tak najlepiej mi one do ciebie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  8. boska sukieneczkaa, ślicznie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka! zazdroszczę!
    byłoby mi miło gdybyś zerknęła na mojego bloga i zostawiła jakąś opinię. To nowy bolg, zależy mi na radach:)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cały set bardzo fajny! :) sukienka i buty są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna sukienka , ba nawet bardzo fajna - dodałabym jakieś cudeńko na górę ale i tk świetnie. Butki nieziemskie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szczerze mówiąc to jestem w trakcie przeprowadzki i nie mogłam znaleźć żadnego pasującego naszyjnika - wszystko popakowane już ;)

      Usuń
  12. świetna sukienka :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torebka i pierścionek :)
    Natalia :>

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczo wyglądasz w tej sukience! :) ja poszukuje jakieś odpowiedniej dla mnie właśnie na lato ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna dziewczęca sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sukienka :) I jaki manicure śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka. Ładnie zestawiłaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. koronki to również moja miłość, zawsze jednak zwracałam uwage na białe ale musze przyznać że ta czerwona sukienka jest rewelacyjna ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spodziewałam się, że róż i czerwień mogą tak świetnie do siebie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo dziekuje za odwiedziny, dodaje i zapraszam do obserwowania.
    a Twoja sukienka jest przeeesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka :) do twarzy Ci w czerwieni :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna sukienka <3 zapraszam do mnie ;**

    http://martistyle.blogspot.com/

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie jestem inna bo wydaje mi sie ze te kolorki troszke sie gryzą.. zakochałam się w butach ♥_♥
    z moim byłam 1,5 roku pozniej roczna przerwa i od konca maja tego roku znowu razem :)

    run-to-luck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.