Spódnica maxi.

czwartek, lipca 12, 2012

Ostatnio w moim życiu zdarzyło się wiele pięknych rzeczy :) Niecałe 2 tygodnie temu świętowałam z moim chłopakiem 5 lat odkąd jesteśmy razem, a przedwczoraj zdobyłam tytuł licencjata :) Jestem taka szczęśliwa! No i w końcu doczekałam się upragnionych wakacji. Na ich cześć postanowiłam totalnie zaszaleć i zamówiłam maxi skirt. Długo zastanawiałam się nad tym zakupem, ale stwierdziłam, że jest to świetna opcja na lato. Nie zawsze mam ochotę pokazywać nogi i w takich chwilach mogę wskoczyć w wygodną i przewiewną spódnicę do kostek :) Dobrałam do niej szare dodatki i żółtą koszulę z kołnierzykiem. Podoba się Wam? ;)


koszula z kołnierzykiem
koszula z kołnierzykiem
skórzana bransoletka
shoper bag
Sklep internetowy Heppin - Najlepsze ubrania i bielizna

bluzka/blouse - JesteśModna
spódnica/skirt - ElisaBest
bransoletka/bracelet - Katherine
torba/bag - Heppin
klapki/shoes - Heppin

Otrzymałam już lipcowe pudełko ShinyBox<3 Jeśli ktoś nie ma jeszcze tam konta to zapraszam - KLIK!

shiny box
ShinyBox

Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

42 komentarze

  1. Ślicznie wygladasz ;) spódnica przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest słodka, uwielbiam takie kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm maxi spódnica, rewelacyjna! bardzo kobieco i zwiewnie - wręcz idealnie na ciepłe dni :) wyglądasz ślicznie w delikatnych kolorach, zresztą zauważyłam że we wszystkich Ci pięknie, im więcej stylizacji, kolorów tym bardziej mnie w tym utwierdzasz :) śliczna Ty !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie spodnica jak i bluzka, pisalas u mnie, ze nie lubisz spodnic nososzych nizej i widze, ze faktycznie stosujesz sie do tej zasady, ja jednak troszke bym ja opuscila, ale to juz rzecz gustu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak bym ją opuściła niżej to bym szurała nią po ziemi :P hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ; )
    zapraszam na
    www.ellsolange,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystycznie bardzo fajnie to zgrałaś ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanego egzaminu i rocznicy ;D
    Świetny zestaw z spódnicą maxi!! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jest bardzo ładna :) płacisz za przesyłkę jak przychodzi ci to pudełko czy jest zupełnie za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat ta konkretna spódnica, to jak na mój gust okropnie skraca ci nogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie wyglądasz ;-) Ja za kilka dni postaram się umieścić post ze spódnicą maxi!

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wyglądasz jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja! Świetne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna spódniczka, ale bluzka podoba mi sie jeszcze bardziej!
    jesli mozesz, zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam, może dałabyś mi kilka cennych rad? z góry dzięki :)

    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo łądnie, ale podkreśliłabym paskiem talię, bo w tym zestawieniu znikła zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No bardzo się podoba ! :). Ślicznie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :) Gratuluję, z pewnością dla takich momentów warto żyć ;d Spódnica bardzo fajna, świetnie na tobie leży ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję i zapraszam ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna ta spódnica i torba moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torebka <3



    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji licencjatu jak i również z okazji 5 lat z ukachanym:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, bluzeczka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz :) koszulka i spódnica są świetne :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. super!

    Zapraszam do mnie na konkurs. do wygrania cudna bransoletka z She-Bijou!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zestawienie, wyglądasz tak lekko, delikatnie, subtelnie, Genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyglądasz, chociaż chyba zmieniłabym buty, ale cala reszta świetna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjna stylizacja!

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz ślicznie w tym zestawie :) piękna bluzka i spódnica ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.