Dzień Chłopaka.

piątek, września 28, 2012

Pojutrze Dzień Chłopaka. Co roku mam problem w wybraniu odpowiedniego prezentu dla mojego Kuby. Na początku naszej znajomości można było pozwolić sobie na upominki typu pluszak, poduszka, czy figurka z miłosnym napisem, ale zdecydowanie wyrośliśmy z tego i teraz stawiamy na praktyczność. Moim zdaniem bez sensu kupować ukochanemu coś, co będzie stało na półce i się kurzyło, a dodatkowo nie przyda się na nic. Dlatego w tym roku stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem będą perfumy. Od lat jestem wierna zapachom z Avonu, kiedyś byłam konsultantką i od tamtej pory nieustannie używam ich perfum. Jednak jak wiadomo na allegro można je kupić taniej niż w katalogu, dlatego postanowiłam poszukać sklepu, w którym znajdę za równo odpowiedni zapach dla mojego chłopaka jak i inne produkty Avonu. Mój wybór padł na firmę Campiolo, która oprócz strony internetowej posiada także aukcje na allegro pod nazwą użytkownika FirstSunray. Przesyłka przyszła błyskawicznie, a produktami jestem bardzo zadowolona! Nie znałam perfum męskich Black Suede Leather, ale zdecydowanie trafiłam w gust mojego Kuby. Myślę, że będzie zachwycony swoim prezentem! Oczywiście nie mogłabym być sobą gdybym nie kupiła czegoś dla siebie. Mój wybór padł na zapach Fergie - Outspoken Intense, który okazał się jeszcze lepszy od jej poprzedniego zapachu! Uwielbiam kwiatowo-owocowe kompozycje, Fergie na prawdę się spisała ;) A Wy lubicie kosmetyki i perfumy firmy Avon? :) Jeśli tak to serdecznie zapraszam do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu - KLIK!


black suede leather
black suede leather
outspoken intense
outspoken intense
perfumy na dzień chłopaka

perfumy/perfumes - Campiolo/FirstSunray

Pamiętajcie o konkursach - tutaj możecie wygrać buty, a tu wybraną rzecz ze sklepu PresKA!

Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

17 komentarze

  1. perfumy black lather suede leather sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji! naprawde warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdania, że lepiej kupować coś praktycznego, coś co się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z moim ukochanym nie robimy sobie prezentów niespdozianek ;) ja wprost pytam co by chcial i tak samo robi on, oboje mamy cięzkie charaktery i trudno było by nam trafic w gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w języku polskim nie istnieje słowo 'perfuma' ! sa tylko 'perfumy'!!
    [popraw post zanim posypie się fala krytyki ;)]
    pozdrawiam, stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobne zdanie jeśli chodzi o wręczanie prezentów, zwykle gdy dostaję świeczki lub skarbonki czy inne tego rodzaju dziwne rzeczy to traktuję je jako potencjalne zbieracze kurzu, ja dla mojego męża zakupiłam krem do twarzy, z nadzieją, że być może po tym jak wróciliśmy do kraju i z twarzy schodzi mu skóra to troszkę będzie się chciał nią zaopiekować... bo nie wiem czy to wszyscy mężczyźni tak niechętnie stosują kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy?
    z avonu nie korzystam, kiedyś kupiłam kilka produktów, ale nie zachwyciły mnie specjanie

    OdpowiedzUsuń
  7. o perfumy - świetna pomysł :D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy zawsze dostawałam na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. HBlah, ja w tym roku mam problem - mój Michał ma za 2 tygodnie 18, więc wiadomo - sporo kasy idzie na prezent, więc powiedział, że na Dzień Chłopaka mam mu nic nie kupować, tylko zrobić coś do żarcia :D Ekonomicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm, nie znam żadnego z powyższych. ja ostatnio zamówiłam w FM'ie kwiat tiare i chodzę i się nim jaram :3

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja si biedna zastanawiam od tygodnia, co kupić dwóm kumplom w dodatku, notabene braciom. Jeden 22 lata, drugi 20. Zgredy, spędzają mi sen z powiek. Na szczęście zobaczę się z nimi dopiero wtorek/środa, więc mam trochę czasu jeszcze ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. masz ekstra podejście i fajny styl - zazdroszczę ^^
    mam pytanie:
    wpadłabyś na mojego bloga?
    piszę opowiadania, chciałabym, żeby ktoś je przeczytał i ocenił
    bardzo mi na tym zależy :)
    kari-szalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam zwykle kupuję mojemu jeden wielki prezent na wszystkie okazje w danym roku i mam spokój :D tym razem dorzuciłam się do motocykla, z czego był okropnie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też często kupuję kosmetyki z Avonu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha ale super! perfumy chyba najlepszy pomysł :)

    Może zajrzałabyś do mnie? Jestem początkująca, może powiedziałabyś mi co sądzisz o mojej pracy? z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.