Beż i pomarańcz.

niedziela, listopada 11, 2012

Dzisiejszy zestaw to kombinacja stonowanego beżu i wyrazistej pomarańczowej barwy. Taki zestaw w sam raz spisuje się na jesień. To ostatni moment, kiedy mogę pozwolić sobie na ubranie trenczu. Beżowy dwurzędowy płaszcz to absolutny must have w szafie, niezależnie od pory roku. Przydaje się za równo wiosną jak i jesienią. Nowość w tym zestawie to sneakersy, na które skusiłam się dzięki bardzo atrakcyjnej cenie. Kosztowały 37zł! Mam już czarne trampki na koturnie i są to buty idealne - wygodne i dodające parę centymetrów. Sweter również mam od niedawna, jest ciepły i śliczny. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu :) Enjoy ^^


sweter warkocz
zestaw beżowy
torebki new yorker
pierścionek camel
sneakersy
płaszcz/coat - H&M
sweter/sweater - Avaro
spodnie/pants - Heppin
pierścionek/ring - Katherine
torebka/bag - New Yorker
buty/shoes - CzasNaButy

Do jutra trwa rozdanie - KLIK!

Pamiętajcie, że dzisiaj świętujemy odzyskanie niepodległości przez Polskę. To już 94 rocznica!

Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

23 komentarze

  1. całość świetna, tylko torba nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego rodzaju buty ! <3
    śliczny zestaw ;D

    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. a dla mnie właśnie torba jest the best!!! Tunika też świetna! Bardzo energetyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz;p
    sweter jest mega;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz wspaniale ..... te buty ahhh... torba też piękna ..


    Fajne połączenie kolorystyczne ...


    CAŁUSY : TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory idealnie zgrane, torebka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. może ktoś się skusi na różowe sneakersy na koturnie ?;) bardzo atrakcyjna cena

    http://allegro.pl/wysokie-sneakersy-37-rozowe-idealne-na-jesien-i2784195421.html

    OdpowiedzUsuń
  9. i pierscien kapitana planety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawienie kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty za 37 zł też bym z pewnością wzięła :P
    Dobrze wyglądasz w tej kolorystyce, pasuje ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny look!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. NOMINACJA -> http://eatlovefreak.blogspot.com/2012/11/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko idealnie tylko ja bym założyła inne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twój look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o ja, sweterek jest meeeeeega! Sama takiego poszukuję, w takim odcieniu lub ciut mocniejszym <3
    i sneakersy świetnie do niego pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie,szczegolnie ten sweterek mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjecia!

    sprawdz również śliczne sukieneczki z eko skórką !!! polecam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.