Mięta i karmel.

poniedziałek, lipca 01, 2013

Moi Kochani! Dzisiaj w końcu stylizacja :) Delikatną, miętową sukienkę z efektownym tyłem połączyłam z karmelową kopertówką i czarnymi sandałkami. Do tego kolia, bransoletka i zestaw na randkę gotowy :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba! :)

little black girl
karmelowa kopertówka
sukienka z kokardą
sukienka mięta
buty lity
sukienka/dress - Beatrissa
kopertówka/clutch - Wholesale
naszyjnik/necklace - KLIK!
bransoletka/bracelet - Oasap
sandalki/sandals - LovelyWholesale


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

34 komentarze

  1. Osobiście uważam, że fason sukienki Cię postarza i przyćmiewa Twoją młodzieńczą urodę, ale kolor jest bardzo fajny :) Pozdrawiam, Ewela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam. Sukienka jest na Ciebie za duża (na oko o rozmiar) i nie wyglądasz w niej dobrze. W mniejszym rozmiarze wyglądałabyś idealnie.

      pozdrawiam :)mika

      Usuń
  2. śliczna sukienka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie- idealny zestaw na randke :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://green-eyedloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, fason klasyczny a z tyłu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie! sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego zestawu buty zrobiły furrorę! :-) Tak długa sukienka strasznie podkreśla Ci łydki. Bardziej coś nieco krótszego, jak to koleżanka ujęła wyżej "młodzieżowego". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, ale kupując przez Internet nie zawsze wiemy jak dana długość będzie wyglądać. Dopiero na zdjęciach to zauważyłam :)

      Usuń
    2. Mam ten sam problem, więc staram się albo do połowy uda, bądź lekko przed kolano, ewn. całkowicie do kostek. Nasze łydki nie są smakowite. :-D :-)

      Usuń
  7. Sukienka jest urocza :) !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zestawienie. Piękne buty.<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest fantastyczna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka w pięknym wydaniu :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka!:) świetnie w niej wyglądasz;)

    New post

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie jestem fanką falban, ale sukienka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz ślicznie;) delikatnie i uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka ma przepiękny tył! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi tam podoba się cały zestaw ;)
    Kolor sukienki bardzo do Ciebie pasuje!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał! Połączenie jest naprawde genialne : )

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka ;D
    zestaw jak najbardziej na randkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja i rewelacyjne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe połączenie, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy ci w miętowym kolorku... :) Pozdrawiam i zapraszam ; dopiero zaczynam niesforna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam miętę!
    bardzo ładna stylizacja!
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  22. kokardka ;D torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.