Granatowa parka.

poniedziałek, stycznia 13, 2014

Cześć Kochani :) Dzisiaj mam dla Was stylizację z wczorajszego, bardzo wietrznego dnia. Już myślałam, że nic nie będzie z tych zdjęć, ale była to jedyna okazja do ich zrobienia w tamtym tygodniu. Poza tym już dawno planowałam założyć taki zestaw, chodził mi po głowie chyba miesiąc :) Ostatnio coraz częściej stawiam na wszelkiego rodzaju szarości, ale tym razem zdecydowałam się na granat z odrobiną czerwonej kraty. Jedną z nowości w tym zestawie jest torebka ze sklepu Super-Dodatki. Polecam Wam zajrzenie na stronę sklepu, bo możecie teraz znaleźć wiele pięknych rzeczy na przecenie :) Parkę z kożuszkiem i koszulę w kratę także widzicie po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni. Jeansowa kurtka marzyła mi się od dawna, uwielbiam ją! Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)









parka/coat - Romwe
koszula/shirt - Romwe
spodnie/jeans - Cubus
torebka/bag - Super-Dodatki
buty/boots - Avaro



Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

24 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;-) parka i koszula są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają te jeansowe parki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna parka,sama taką chciałam,ale nie mogłam nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie taką samą torebkę, może ciut jaśniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą torebkę, może ciut jaśniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta parka <3 Muszę sobie taką sprawić :) Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kurtka! wyglądaz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurta podoba mi się już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie!! wspaniale


    pozdrawiam,
    ola

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, torebka jest śliczna :))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam tą jeansową parkę zamówić z sheinside ;))
    ładnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super wyglądasz ;)
    zazdroszczę kurtki ! ;)
    zapraszam do mnie i mam prośbę, aby w nowym moim poście wejść dzięki niemu na stronę Sheinside, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna parka!! super w niej wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super !Stylizacja w moim stylu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.