Rockowo na co dzień.

wtorek, stycznia 07, 2014

Dzisiejszy zestaw kojarzy mi się z rockowym stylem. Ćwieki, kamizelka ala ramoneska - to wszystko tworzy nieco drapieżny look. Oczywiście nie brakuje tu typowo kobiecych elementów w postaci asymetrycznej, dresowej sukienki z TbSport i wysokich butów. Postawiłam także na czerwone usta oraz paznokcie w takim samym kolorze. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu! :)










kamizelka/vest - SecondStory
sukienka/dress - TbSport
torebka/bag - Japan Style
naszyjnik/necklace - Sinsay
kolczyki/earrings - prezent/gift
bransoletka/bracelet - EdiBazzar
zegarek/watch - Daniel Wellington
buty/wedges - Allegro


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

28 komentarze

  1. Rajstopy i sukienka- strzał w dziesiątkę!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że przypadnie do gustu. Świetna stylizacja. Uwielbiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! Jedna z najlepszych stylizacji jaką miałam okazje zobaczyc na blogach szafiarek. ♥ Wszystko idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, zestaw totalnie w moim guście!! Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :) Bardzo podobasz mi się w takiej stylizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz ! mam taką sama torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jacie,w takim wydaniu idealnie wyglądasz! Sukienka jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniały look!!! pieknie
    ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami Ola:*
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw :)) cudna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cacy, zwłaszcza jej asymetryczność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię łączyć srebra ze złotem ale sukienka sama w sobie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sama chętnie wskoczyłabym w te ciuszki ;)
    kiedy jakiś post z marynarka/zakietem? dawno już był :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że w tym sezonie stawiam na wygodę :) Bluzy, dresowe sukienki. Ale zobaczę co da się zrobić <3

      Usuń
  15. O matko ale masz piękne rajstopki ♥
    Cudna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie ;) jedna z najlepszych stylizacji jaką miałam okazję zobaczyć na blogach szafiarek ;) wszystko idealne ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kamizelka
    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow idealna stylizacja! ;)
    Szkoda tylko, że jeszcze włosów nie rozpuściłaś...

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.