Płaszcz w zebrę.

sobota, marca 22, 2014

Nigdy nie lubiłam motywu zebry. Ze wszystkich zwierzęcych motywów, zawsze wybierałam panterkę. Ale kiedy przyszedł mi długo wyczekiwany płaszcz z Romwe zakochałam się na maksa! Mogłabym go nosić bez przerwy :) Może to też zasługa kroju tego okrycia wierzchniego, który lubię bardziej od tradycyjnych trenczy. Pod spodem mam dresową sukienką z pozytywnym napisem, zakupioną na stronie www.coloroffon.com. Trochę obawiałam się jej długości, ale wysokie szpilki i kryjące rajstopy znacząco wydłużyły mi nogi :) Czekam na Wasze opinie dotyczące mojego wiosennego zestawu! :)









płaszcz/coat - Romwe
sukienka/dress - www.coloroffon.com
torebka/bag - Super-Dodatki.pl
bransoletki/bracelets - no name
szpilki/heels - StylowaPara.pl


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

19 komentarze

  1. Krój szpilek cudny, a sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny płaszczyk

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny płaszczyk, strasznie mi się spodbał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby sukienka była przed kolanko, byłoby idealnie.:) A płaszczyk ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekscentryczny i trudny do noszenia płaszcz, ale dobrze zestawiony wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny jest ten płaszcz! Jego połączenie z czerwoną torebką to strzał w 10tkę! ;) Szkoda, że sukienka nie jest długości płaszcza, idealnie by się wtedy dopełniły, bo ich połączenie też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad skróceniem sukienki, bo niestety przy moich 152cm wzrostu wiele rzeczy jest za długich :)

      Usuń
  7. mam pytanie co do postu z recenzja samsung glaxy core ta obudowe z wasami dostalas w ramach wsporlacy jakis bon czy co? czy sama kupilas? pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę akurat obudowę dostałam w ramach współpracy :)

      Usuń
  8. Świetnie!!!
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszczyk i świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszcz jest rewelacyjny. Ciekawy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani, dziękuję za Wasze komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszcz! W 100% w moim guście! Pięknie sie komponuje z czerwoną torebką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płaszczyk to świetny wybór :) - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.