Koszula w kratę inaczej.

poniedziałek, września 15, 2014

Witajcie Kochani! Od dawna podobało mi się połączenie luźnego T-shirtu i przewiązanej koszuli. Postanowiłam więc w końcu skompletować tego typu stylizację :) Moja koszula pochodzi ze sklepu BlackFive i szczerze mówiąc jestem miło zaskoczona jej jakością i wykonaniem. Dobrałam do niej tunikę z Romwe i czerwoną torebkę. Uzupełnieniem tego zestawu są czerwone usta i włosy spięte w kucyk, dzięki czemu udało mi się uzyskać look na luzie :) Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba! :)








koszula/shirt - BlackFive
tunika/tunic - Romwe
bransoletka/bracalet - EdiBazzar
torebka/bag - Mizensa
koturny/wedges - KLIK!


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

24 komentarze

  1. Pomysł z koszulą sprawdził się naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że się podoba. ale zamiast koturn dobrałabym trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) mialam kiedys taka sama torebke ale ja sprzedalam, teraz troche zaluje :/
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem tego trendu z koszulami ;o również dałabym inne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zestawienie! :)
    wyglądasz rewelacyjnie! :)
    no i cuuudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie inaczej. Od dawna już się tak nosi koszule w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce napisałam, że to dla mnie nowość :) Na przyszłość polecam nie tylko oglądać, ale i czytać :)

      Usuń
  7. Tunika super i jak dla mnie wyglądałaby lepiej bez koszuli. Pozdrawiam
    http://naderinteresujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonale wyglądasz!
    świetny look!
    bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę też tak spróbować z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba i to bardzo:) przelamanie zasad tworzy cos innego. ..a mi sie ta innosc podoba:) oby wiecej tych nowości u ciebie kochana:) jest sie czym inspirować. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, ale kiedy filmik na YT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś lub jutro pojawi się kolejny filmik z serii wszystko po 1zł :)

      Usuń
  12. Jeszcze tak koszuli nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piece of writing writing is also a excitement, if you be familiar with then you
    can write otherwise it is complex to write.


    Here is my blog post - shoes online shopping

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam fanką przewiązywania koszul nie jestem, sama nie wiem czemu, ale tutaj wygląda to zgrabnie.. torebka połączyła koszulę z resztą, szminka zaakcentowała, super ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.