Instagram i nowe filmiki.

piątek, stycznia 30, 2015

Hej Kochani, dzisiaj post informacyjny :) Chciałam Was zaprosić na mojego instagrama, gdzie codziennie dodaję nowe zdjęcia! Łowy lumpeksowe właśnie tam pojawiają się jako pierwsze :)



Poniżej możecie zobaczyć kilka moich instagramowych fotek :)



1. Dzienniki do kreatywnej destrukcji!

2. Z Tofikiem na spacerze.

3. Sukienka za 1zł!

4. Moja kotka Mrucia.

5. Mała Little Black Girl :)

6. Ja i mój narzeczony :)

Zapraszam Was również na mój kanał na Youtube, gdzie coraz częściej pojawiają się filmy :)





Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

10 komentarze

  1. ale genialne zdjęcie z kotem! : /mellpay

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam instagram i takie mixy zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzałam wszystkie Twoje filmiki, czekam na kolejne! Apetyt rośnie w miarę jedzenia :)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, kocham Twoje filmiki! Zaraz lecę obejrzeć ten z lumpeksowymi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochany psiutek i kocur ;-) świetny mix;-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.