Zielona parka i panterka.

wtorek, lutego 17, 2015

Witajcie Kochani :) Mam nadzieję, że Walentynki minęły Wam w miłej atmosferze :) Dzisiaj mam dla Was stylizację wygodną, ale dziewczęcą. Czarna baza w postaci sweterka i spódnicy z sh stała się idealnym wyborem do zielonej parki i panterki. Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba :) Enjoy!










parka/jacket - Romwe
sweter/sweater - second hand
spódnica/skirt - second hand
torebka/bag - Chicnova
czapka/beanie - Cropp
komin/scarf - H&M
buty/boots - Cropp


Jestem ostatnio bardzo aktywna na moim kanale YT, zapraszam na ostatnie filmy :)







Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

10 komentarze

  1. Pasuje Ci ta czapa. Sama poluję na zimową parkę, jednak poczekam już do przyszłego sezonu zimowego, może wtedy znajdę coś fajnego. Póki co na wiosnę/lato będę szukać wiosenno-letniej przejściówki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw! Połączenie czerni, khaki i panterki na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look, botki świetne i torebka i całość, ale czapkę to Ci zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) panterki nie ma w nadmiarze a zieleń wszystko ładnie łączy :) Pozdrawiam Cię serdecznie i liczę na więcej filmików, bo uwielbiam Twoje produkcje, zwłaszcza daily vlogi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dziewczęce, ale zarówno bardzo wygodne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taki zestaw - mot panterki to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    http://www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz,czapa świetna:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.