PROMOCJA -49% W ROSSMANNIE. CZEŚĆ 2

piątek, maja 01, 2015

Hej Kochani, dzisiaj mam dla Was drugą część zdobyczy z Rossmanna. Tym razem nie poszalałam bardzo, ale odbiję to sobie podczas trzeciej tury wyprzedaży, podczas której będziemy mogli kupić produkty do ust i paznokci -49%. Pochwalcie się co z kosmetyków do oczu udało się Wam upolować :)




30.04-05.05 OCZY: tusze, kredki, cienie, eyelinery

06.05-11.05 USTA I PAZNOKCIE: szminki, kredki, lakiery, odżywki



Paletka Lovely Classic Nude Make Up Kit to produkt, który nie ma najlepszej opinii w Internecie. Ale chciałam przetestować ten kosmetyk, a obniżka w Rossmannie jeszcze bardziej mnie do tego zachęciła. Kupiłam ją za 6,63zł.



Eyebrow Stylist z Wibo kupiłam, aby w końcu dopełnić mój makijaż brwi. Szukałam czegoś do utrwalenia i znalazłam produkt idealny! Jego cena nawet bez promocji jest mega atrakcyjna, a ja kupiłam go za 4,84zł.



Tusz MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume to kolejna nowość w mojej kosmetyczce. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale po tylu pozytywnych opiniach liczę na wspaniały efekt na rzęsach :) Ten produkt kosztował 17,33zł.



Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara to jedyny kosmetyk, który dobrze znam i wprost uwielbiam. Idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy, co jest dla mnie bardzo ważne. To mój ulubiony tusz i serdecznie go Wam polecam :) W promocji dałam za niego 4,94zł.

Za te wszystkie kosmetyki do oczu zapłaciłam 33,74zł i jestem bardzo zadowolona, ponieważ w tej cenie normalnie kupiłabym tylko omawiany wyżej tusz Max Factor. Już nie mogę doczekać się promocji na lakiery do paznokcie i szminki do ust! :)

Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

10 komentarze

  1. O tak też teraz na promocji planuję kupić 2000 Calorie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy! :) Ja na początku nadchodzącego tygodnia ruszam po kilka kultowych tuszy do rzęs ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zakupiłam tę paletkę z Lovely. Dziś pierwszy makijaż oka zrobiony jej cieniami i powiem, że jest całkiem spoko. Nie wiem czemu tyle negatywnych opinii? Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie po pierwszym teście wypadła nieźle, można nią stworzyć delikatny, codzienny make-up :)

      Usuń
  4. Ja kupiłam zapas pudrów i fluidów w Rossmanie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupię sobie tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These are truly impressive outfit ideas in about fashion. You have touched some nice things regarding
    looks. Any way keep up writing and looking amazing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zdobyczy :)
    ja wybieram się przeceny produktów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej poszalałam na podkładach, aż mam wyrzuty sumienia :P

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.