Białe sandałki i czerwona torebka.

czwartek, czerwca 18, 2015

Witajcie Kochani! Dzisiaj ostatni post w starej fryzurze :) Mocno skróciłam włosy i czuję się w nich cudownie! Nie mogę się doczekać, kiedy pokażę Wam efekt mojej metamorfozy :) Jeżeli chodzi o stylizację, mam dla Was prostą propozycję na chłodniejszy letni dzień. Nowością w tej stylizacji są spodnie, które po prostu uwielbiam! Jeansowe, na gumce i z ciekawymi wstawkami z boku, dzięki czemu nie są zwyczajne :) Znalazłam je w sklepie Paulo Cornetti razem z cudną sukienką, którą pokażę Wam w kolejnym poście :) Ale wróćmy do dzisiejszego outfit'u. Jeansy i koszulka to dobre rozwiązanie w dni, kiedy "nie mamy co na siebie włożyć". Wysokie, białe sandałki i moja ulubiona torebka dodały odrobinę elegancji temu zestawowi. Koniecznie dajcie mi znać, co sądzicie o tej letniej stylizacji? :)










koszulka-T-shirt - Romwe
spodnie/pants - Paulo Cornetti
torebka/bag - Mizensa
zegarek/watch - Daniel Wellington
sandałki/sandals - allegro


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

10 komentarze

  1. Rewelacyjnie wyszłaś, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny zestaw! Buciki i torebka przepiękne. A jeżeli chodzi o legginsy to bardzo by mi się takie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podasz linka do allegro? super stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty ;) jesteś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty podobają mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torebka bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty trochę nie w moim stylu, ale reszta...rewelacja! :)
    Jagódkowa powraca do blogowania!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.