Sukienka na poprawę humoru.

środa, lipca 08, 2015

Nie wiem czy macie w swojej szafie ubrania, które poprawiają Wam nastrój, ale ja mam kilka takich rzeczy. Jedną z nich jest sukienka w kwiaty, w wyrazistych kolorach, którą kupiłam za 1zł. Uwielbiam jej krój i połączenie kolorystyczne. Postanowiłam połączyć ją z białymi sandałkami na klocku i granatową kopertówką, która swoją drogą również pochodzi z lumpeksu. Czekam na Wasze komentarze! :)









sukienka/dress - second hand
torebka/bag - Atmosphere (sh)
buty/shoes - allegro


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

8 komentarze

  1. Podoba mi się takie połączenie, może dodałabym jakiś pasek. Zazdroszczę rzeczy z sh :D Zawsze znajdujesz tam coś interesującego.
    A fryzurka cudo! Wyglądasz tak dorośle i na swój wiek, czyli chyba tak jak zawsze chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno sukienka, jak i kopertówka są śliczne, masz celne oko ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam w wątku na vinted, super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.