White Look.

wtorek, sierpnia 11, 2015

Witajcie Kochani! Duchota na zewnątrz sprawia, że nic mi się nie chce. W prawdzie weekend miałam intensywny (co możecie zobaczyć na instagramie), ale od początku tygodnia czuję jakąś niemoc. Męczą mnie upały, zdecydowanie wolę, gdy jest 20 stopni Celsjusza :) Jeżeli chodzi o dzisiejszą stylówkę - postawiłam głównie na biel. Urozmaiciłam ten zestaw nową torebką, delikatnym naszyjnikiem i kapeluszem, który bardzo często noszę. Koniecznie napiszcie mi, czy lubicie białe zestawy na lato! :)











bluzka/blouse - H&M
spódnica/skirt - H&M
torebka/bag - KLIK!
naszyjnik/necklace - KLIK!
szpilki/heels - allegro


Buziaki! :*

Może Ci się spodobać

16 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz :) Spódniczka bardzo mi się podoba.
    Oj, lubię na biało w lecie :)) sprawdź u mnie na blogu w ostatnim wpisie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tak subtelnie, delikatnie i kobieco! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja trochę w klimacie lata 20-30. Wszystko super, ale te buty są wyjątkowo brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam że to sukienka! pięknie wygladasz i super buciki:)
    miłego dnia!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Stylizacja złożona z prostych rzeczy, a niebanalna. Kapelusik jest świetny i na pewno sprawdza się kiedy słońce mocno przygrzewa. Podziwiam Cię, że chce Ci się chodzić w szpilkach :D Ja w takie upały nie zawsze mam na nie chęć. Genialną masz tą torebkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - wprawdzie nie znajdziesz tam stylizacji, lecz bardziej takie codzienne posty, a oprócz tego kilka przepisów i pomysłów na ćwiczenia, no ale może akurat Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam, że podczas upałów nic mi się nie chce :) Bardzo uroczy naszyjnik!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sukienka i kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały to piękny kolor, mi się on podoba zawsze i wszędzie :) zarówno z wersji eleganckiej jak i na sportowo :)
    A upały........niech już sobie idą, jestem okropnie nimi zmęczona !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam od dawna na Twojego bloga i cieszę się że nadal jesteś sobą, nie jak niektóre bloggerki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sukieneczka :) Wyglądasz prześlicznie. Sama nosze w miarę mało biżuterii, nie lubię zbytniej przesady. Także i to bardzo mi się spodobało w twojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kufa, nie taka mała jesteś tylko jakieś ++size

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty są po prostu nieziemskie! A cała stylizacja baaardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.