6 lat bloga!

niedziela, marca 12, 2017

12 marca 2017 roku, niedziela. Dzisiaj mija 6 lat odkąd opublikowałam pierwszy wpis na bloga. Dokładnie pamiętam jak długo zastanawiałam się, czy prowadzenie bloga o tematyce modowej to na pewno dobry pomysł. Ale założenie go i prowadzenie przez te lata to jeden z moich lepszych pomysłów. Poznałam mnóstwo fantastycznych ludzi, nauczyłam się jak być cierpliwą podczas sesji zdjęciowych nawet w najmniej sprzyjających warunkach pogodowych :) Ale co najważniejsze mogłam dzielić się czymś co kocham z innymi. Aktualnie więcej mnie tu nie ma niż jestem, ale postanowiłam wrócić i mam nadzieję, że będziecie ze mną :) Dziś dziękuję Wam za obecność mimo wszystko i mam małą, spontaniczną niespodziankę - film specjalny, w którym dzielę się jeszcze jedną moją pasją - muzyką. Nagranie ma 10 lat, ale przypomina mi jak byłam zdeterminowana i ambitna kiedyś. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby znowu do tego wrócić :) Trzymajcie kciuki!


Buziaki,
Little Black Girl


Może Ci się spodobać

0 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.